wtorek, 17 września 2013

Zestaw ślubny bardzo POZYTYWNY

Witajcie

Bardzo, ale to bardzo lubię robić pozytywniki :)
To taki mój osobisty pomysł - na pozytywne przekazanie ciepłych myśli, uczuć, energii innym osobom.
Pozytywnik z talii kart to był prototyp. Nadal takich robię najwięcej.
Jednak elegancka wersja pozytywnika - to pozytywnik ślubny - wszystkie hasła związane są z miłością, rodziną, małżeństwem.

Dziś chciałabym Wam pokazać taki zestaw
kartka, pozytywnik ślubny oraz eleganckie pudełko.








Do zrobienia zestawu użyłam następujące materiały:

 

 



Życzę Wam miłego dnia.
Teo







11 komentarzy:

  1. Przepiękny, wspaniały..bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy po wielu latach małżeństwa wpada w ręce przypadkiem taki komplet to się człowiekowi musi łezka zakręcić na wspomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na ślubny prezent. No i piękna oprawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny komplet! Szczególnie pomysł z pozytywnikiem mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny zestaw.
    a ja na wesele Ani i Mariusza, 21 września się wybieram - może to te same osoby ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam :):)

    mosiu m. :) to na zamowienie
    klienta z Irlandii - poleciała na wesele do Polski :)
    nic więcej nie wiem - ale jeśli byłoby to to samo wesele - to byłaby niezła niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny prezencik , bardzo mi się ten pomysł podoba! A sentencje pewnie miłosne i bardzo piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny komplet, a pozytywnik zachwycił mnie najbardziej - super oryginalny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)