piątek, 12 lutego 2016

Wyniki naszego MEGA kolorowego rozdawania !

Witajcie moi kochani,

Z ogromnymi przeprosinami przychodzę dziś do Was, ale niestety choroba czasami nie wybiera i tak zwala nas z nóg, że po prostu nie możemy podnieść się z łóżka....
Niestety trafiło tym razem na mnie, mam nadzieję, że przeszło i nie wróci.

W tym poście krótko i na temat, przynoszę dla wybranych nagrody w postaci naszej pięknej, nowej kolekcji 


Wygranymi zostały:

z bloga:


a z facebooka:

Bardzo cieszymy się z chwil, kiedy tak bardzo podobają się Wam nasze papiery, że dzielnie pilnujecie ogłoszenia naszych opóźnionych w tym wypadku wyników.
Dlatego postanowiłam tym razem wynagrodzić to czekanie dodatkowym zestawem, który wędruje do:

Serdecznie gratulujemy wygranym Paniom :)
Proszę o przesłanie adresów do wysyłki pod adres: magiczna.kartka@gmail.com


Wszystkim Wam, za tak liczny udział bardzo dziękujemy i zapraszamy na kolejne nasze zabawy :)
Przypominamy o trwającym przez cały luty wyzwaniu:

Jeszcze dzisiaj zapraszam Was do zajrzenia tutaj po inspiracje, 
które przygotowałam w ramach swojego tygodnia :)
Zdradzę, że będzie jak zwykle kolorowo i w klimatach bardzo podniebnych ;)

Pozdrawiam cieplutko!

8 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję <3
    Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia życzę!
    Szczęściarom gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Radość przeogromna, bardzo dziękuję. Gratulacje dla pozostałych szczęśliwców.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, nie wierzę!!! wygrałam nową kolekcję Waszych CUDNYCH papierów. Niech mnie ktoś uszczypnie... Już je Kocham. Dziękuję!!!!
    Martuniu zdrówka życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, dziękuję :) A zamartwiałam się, że zawracam głowę pytaniem "kiedy?"... Cieszę się, że już wszystko dobrze, co zresztą widać po przepięknej i megaromantycznej balonowej inspiracji :) A adresik zaraz wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje i dziękuję za zabawę ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)