czwartek, 3 marca 2016

Kolory na szary dzień

Witajcie, Kochani! Z tej strony Karolina. :)

Przygotowałam dziś dla Was dwie inspiracje...
Pierwsza to skręcana kartka sztalugowa w pudełku z okazji osiemnastki.
Wykorzystałam tutaj papiery dwóch kolekcji - bardzo uniwersalnej 3 razy K  ze świetnymi wzorami w wieelu kolorach oraz najnowszych Rajskich Sonetów... Wszystko w odcieniach różu, mocno ukwiecone. :)

 




W komplecie wykorzystałam poniższe papiery:

Mój drugi projekt na dziś to dwie kartki na roczek - sówki urodzinowe.
Powstały z jednej z najnowszych kolekcji Magicznej Kartki - Magia Miłości.
Kolekcja jest przepiękna, kolorowa, o wzorach, które sprawiają, że jest również idealna do prac dziecięcych. Ja, idąc tym tropem, stworzyłam dwie karteczki na roczek, dla chłopca i dziewczynki...





Wykorzystałam te papiery z kolekcji Magia Miłości:

 
Kochani, zapraszam Was także do naszego nowego marcowego wyzwania: Pożegnanie zimy.
Temat jest szalenie ciekawy i wcale nie taki trudny, co udowodnił nasz Zespół swoimi pracami. :)

Pozdrawiam cieplutko,
Karolina - maarchewkowa

5 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)