środa, 29 marca 2017

Chrzest Święty - kartki w pudełkach - inspiracja z Brother Scan'N'Cut

Witajcie,
dzisiaj chcę się z Wami podzielić kartkami w pudełkach, które zrobiłam z okazji Chrztu Świętego.
Do wykonania pudełek użyłam plotera Brother ScanNCut i pliku SVG/FCM » Pudełko Kwadrat 14,5x14,5x3cm, który możecie kupić w sklepie Magicznej Kartki.
Hello,
today I would like to share with you cards in the boxes, which I have made for the Christening celebration.
To made those boxes I have used the plotter Brother ScanNCut and SVG/FCM file » A Square Box 14.5x14.5x3cm, which you can buy in Magiczna Kartka's shop.


Plik obejmuje bazę, wieko oraz ścianki bazy i ścianki wieka, które są opcjonalne i można je wykorzystać jako dodatkowe zdobienie a zarazem wzmocnienie.
Ja w mojej pracy użyłam tylko bazy i wieka.
Bazę wycięłam z białego gładkiego kartonu 250g a wieko z arkusza z kolekcji Magia Barw.
Wycięcie pudełek zajęło mi zaledwie kilka minut. 
Po wycięciu, zagięłam w miejscach naciętych linii przerywanych,
posklejałam i pudełka były gotowe :)
The file includes a base, a lid, a base's sides and a lid's sides, which are optional and you can use them as an additional decoration or reinforcement.
In my project, I have used only a base and a lid.
A base I have cut from white stock paper 250g and a lid from sheet 
from Magic of Colours papers collection.
Cut out a box have taken me just a few minutes.
After that, I have folded all places where I had perforations, 
I have glue it together and boxes are ready :)




Kartki ozdobiłam stemplem adekwatnym do okazji, kompozycjami z kwiatów i perełkami w płynie.
Cards I have decorated with stamps appropriate for the occasion, 
with flowers compositions and with liquid pearls.




W mojej pracy użyłam materiałów:
In my work I have used:


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam
Thank you for your visit.
Greetings,
Magda



4 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)