środa, 19 lipca 2017

Eksplodujące pudełko-inspiracja z Brother ScanNCut/Exploding box-inspiration with Brother ScanNCut

Hej
Dzisiaj moja inspiracja z ploterem Brother Scan'NCut. Zrobiłam eksplodujące pudełko z kwiatami dla Pani zmieniającej pracę. Nie wyobrażam sobie wycinać pudełek ręcznie odkąd mam ploter. Bardzo ułatwia mi pracę. 

Hi
Today is my inspiration with Brother Scan'NCut. I made exploding box for lady who has changed her job. 
I can't imagine cutting the box manually since I have a plotter.
It's so easy now.


Użyłam bardzo dziecięcych papierów. I jak widać bardzo pasują do sytuacji. Pani ma zostać kierownikiem stąd elementy gwiazd. 
Będzie gwiazdą w swojej pracy. 

I've used very childish paper collection . And It's really suit here. That lady will be a new manager, because of that, star elements on my project.
She will be a star in her new job.



Mnóstwo kwiatów jak zwykle w moich pracach.  Oczywiście foamiranowe.

Lots flowers as usually.
Of course, from foamiran.









Użylam/I've used



Pozdrawiam/ Regards 
Karolina

3 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)